شما اینجا هستید

فرهنگی » ویژه‌برنامه‌های دهه امامت و ولایت چهارمحال و بختیاری اعلام شد
گروه : فرهنگی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ویژه‌برنامه‌های متعددی از جمله برگزاری جشن‌های محله‌محور تا اجرای مسابقات ورزشی و فرهنگی در استان در ایام دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود.

موسی انصاری روز یکشنبه در نشست ستاد دهه امامت و ولایت این استان افزود: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که در دهه امامت و ولایت در استان اجرا می‌شود جشن خیابانی غدیر است که در مرکز استان در خیابان کاشانی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر، برگزاری مسابقات نهج‌البلاغه و غدیرشناسی، اجرای سرود، برگزاری نشست‌های تبیینی، تجلیل از خانواده‌های شهدای سادات، برپایی مراسم عقد اخوت در مساجد، برگزاری جشن‌های محله‌محور و خانوادگی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجرای مسابقات ورزشی و ورزش‌های زورخانه‌ای از جمله این برنامه‌هاست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به پیش رو بودن هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی تصریح کرد: معرفی ماهیت نفاق و دروغ‌گویی آمریکا، تبیین جنایات آمریکا در جهان، معرفی مولفه‌های‌های تروریسم بین‌الملل، تبیین مقاومت و ایستادگی مردم ایران در مقابل جنایات آمریکا و تبیین موازین الهی در خصوص حقوق بشر از جمله اهداف برگزاری برنامه‌های این هفته است.

انصاری با اشاره به فهرست جنایات ۶۰ ساله آمریکا علیه مردم ایران، اظهار داشت: آمریکا نه تنها در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با ملت ایران عناد و دشمنی داشته بلکه در سال‌های قبل از انقلاب اسلامی نیز در جنایات متعددی از جمله کودتای ۲۸ مرداد، شهادت دانشجویان و قیام خونین ۱۵ خرداد دست داشته است.

وی یادآور شد: در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز دشمنی آمریکا در ترور، تهدید و تحریم‌ها خود را نشان داده که از جمله آن می‌توان به تبدیل سفارت آمریکا به لانه جاسوسی، واقعه طبس و کودتای نوژه، حمایت از صدام برای شروع حمله به ایران و حمایت تسحیلاتی از آن، حمله به کشتی‌ها و سکوها و ساقط کردن هوایپمای مسافربری، اعمال تحریم‌های ظالمانه و صدور قطعنامه‌های متعدد اشاره کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان از جمله شهید رحمان استکی، افزود: ویژه‌برنامه‌ای به همین منظور در مسجد جامعه شهرکرد با حضور سخنران ملی برگزار می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

چهارمحال آنلاین | سایت خبری استان چهارمحال و بختیاری