شما اینجا هستید

اجتماعی » آیین یادبود شهیدان خدمت در زادگاه شهید «محسن دریانوش» برگزار شد

آیین یادبود شهیدان خدمت آیت‌الله رئیسی و همراهان وی عصر دوشنبه با حضور جمع زیادی از مردم و مسوولان چهارمحال و بختیاری در روستای «یانچشمه» زادگاه شهید « محسن دریانوش» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این آیین گفت: این شهدا به یک شهر و استان تعلق ندارند بلکه متعلق به جهان اسلام و جبهه مقاومت هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام افزود: این شهیدان افرادی هستند که با خون خود جانی تازه بر کالبد انقلاب دمیدند و انقلاب را زنده کردند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: شهدای ابتدای انقلاب، شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای ترور و شهدای مدافع حرم و شهید سلیمانی با فدای جان خود، پیکره انقلاب را تقویت کردند تا به مقصد برسد.

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه انقلاب اسلامی الهام‌بخش ملت‌های آزادی‌خواه جهان شده است گفت: اینکه انقلاب اسلامی در دنیا مطرح شده و در چشم‌ها جلوه کرده است به برکت خون شهداست و خداوند این برکت را به کسانی می‌دهد که به معنای واقعی برای خدا حرکت کرده، در انقلاب نقش آفریده و سختی‌ها را متحمل شده باشند.

وی تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی انواع سختی‌ها و کینه‌ورزی‌های درون و برون را تحمل کرد اما نترسید و به راه راستین ادامه داد تا در این مسیر رستگار شد.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی با خودباوری تمام راه را ادامه داد و از رهبر معظم انقلاب درس استقامت و ایستادگی می‌گرفت اما برخی از روی غفلت و حسد کارهای مبنایی و اساسی این شهید را درک نکردند.

در این آیین جمعی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه چهارمحال و بختیاری به شهدای خدمت ادای احترام کردند.

این مراسم یادبود با حضور خانواده شهید دریانوش ( کادر پروازی سانحه سقوط بالگرد حامل رییس جمهور شهید) در مسجد صاحب‌الزمان (عج) برگزار شد که جمع بسیاری از اقشار مختلف مردم و مسوولان نظامی و استانی با شرکت در این آیین علاوه بر ابراز همدردی با خانواده شهید والامقام، یاد و خاطره او را گرامی داشتند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

چهارمحال آنلاین | سایت خبری استان چهارمحال و بختیاری