شما اینجا هستید

اقتصادی » یک واحد سردخانه صنعتی در بروجن چهارمحال وبختیاری به بهره‌برداری رسید
گروه : اقتصادی , گزارش

طرح سردخانه دومداره شهرستان بروجن روز شنبه همزمان با سفر وزیر کشور به چهارمحال و بختیاری در شهرک صنعتی بروجن بهره‌برداری شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: افتتاح سردخانه دومداره بروجن در ذخیره‌سازی کالاهای اساسی و تنظیم بازار نقش مستقیم دارد.

غلامعلی حیدری روز شنبه در آیین افتتاح سردخانه دومداره بروجن که با حضور وزیر کشور برگزار شد، تاکید کرد: برای بهره‌برداری از این طرح مهم تسهیلات مطلوبی از سوی بانک‌های عامل پرداخت شد.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره رییس‌جمهور شهید و همراهان ایشان افزود: این طرح همزمان با چله خدمت و به مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره آیت‌الله رئیسی به بهره‌برداری رسید.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: سردخانه دومداره بروجن با پنج هزار تن ظرفیت در شهرک صنعتی بروجن بهره‌برداری شد.

حسین برزگر تاکید کرد: این سردخانه با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی احداث شده که از این مبلغ ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و ۲۴۰ میلیارد ریال از محل آورده متقاضی تامین و هزینه شده است.

وی افزود: با راه‌اندازی این سردخانه دومداره ۱۰ نفر فرصت شغلی مستقیم و ۵۰ نفر فرصت شغلی غیرمستقیم در چهارمحال و بختیاری فراهم شد.

به گزارش ایرنا، بازدید از روند احیای قنات‌ها، افتتاح طرح‌های گلخانه‌ای، کشاورزی و پرورش ماهی ایرانچه شهرستان فرخ‌شهر و اردل از دیگر برنامه‌های وزیر کشور در چهارمحال و بختیاری است.

وزیر کشور همچنین قرار است در این سفر با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد دیدار کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

چهارمحال آنلاین | سایت خبری استان چهارمحال و بختیاری